piątek, 20 grudnia 2013

Na tropie dobrych pomysłów. Piąty Post Świąteczny.

Kiedy wyczerpaliśmy już temat prezentów i ozdób świątecznych nadchodzi czas pakowania! Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy tak jak w tym roku, nie sprawiło mi to tyle radości. Niezwykle przyjemny jest fakt, że wszystkie opakowania były zrobione z sercem i wieką frajdą tworzenia. Zatem jeśli lubicie (a wiem, że tak! :-) ) trochę kreatywnego działania, to proponuję ciekawe sposoby na pakowanie prezentów. To fajna alternatywa, do kupowania nowych torebek, lepiej wykorzystać coś co mamy w domu.

Jak już pisałam, w tym roku szczególnie upodobałam sobie biel, czerwień i naturalne kolory. Nic nie poradzę, że to właśnie czerwień najbardziej kojarzy mi się ze Świętami - zaskakujące! :-)

Papier do pakowania który przygotowałam, to nic innego jak:

zwykły arkusz białego papieru,
farby lub tusz
przedmioty, którymi chcemy odbić wzór. Ja użyłam gąbki wyciętej np. w trójkąt, nakrętki, pieczątki.
do tego sznurek, wstążka, czy inne rzeczy do ozdoby.



Takie pakowanie to świetna zabawa. A jakby mój Elf był nieco większy, to z pewnością i On miałby frajdę z przygotowywania paczuszek. W przyszłym roku na pewno już tego nie przegapi.





Każdy prezent można przecież ozdobić na wiele sposobów, wykorzystać kształt przedmiotu np. okrągły, lub zapakować nieokiełznane drobiazgi do jednej torebki.





Tak wygladają prezenty od Beniamina dla Dziadków. Jeśli jesteście ciekawi, co jest w środku, to zajrzyjcie pod: Trzeci Post Świąteczny :-)




Tutaj uszyte przeze mnie torebeczki, a jeśli ciekawi Was na co je przeznaczyłam, to zajrzyjcie do wcześniejszego posta, czyli pod: Czwarty Post Świąteczny.



To tylko część prezentów, jakie miałam do spakowania, czeka mnie jszcze jedna tura :-)





Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was moimi świątecznymi postami, w których prezentowałam różne pomysły, jeśli czujecie się na siłach, to niebawem pokażę jeszcze jak udekorowałam nasze mieszkanko. Muszę to oficjalnie powiedzieć: po raz pierwszy tak oszalałam na punkcie Świąt!



Judyta.






18 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalnie i pomysłowo. Takie prezenty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty już popakowałam:) użyłam papieru pakowego, owiązałam turkusową rafią i poprzyklejałam papierowe wycinane gwiazdki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i świetnie wyszło!!
    my w tym roku pakujemy w gazety :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny papier :) ja też uwielbiam połączenie bieli i czerwieni na święta, w sumie bez koloru czerwonego nie ma dla mnie świąt :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło i dziękuję Wam za tak pozytywne słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowita! każdy kolejny pomysł świąteczny mnie po prostu zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, na pewno skorzystam z niego na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt:)
    Ja spakowałam już część w zwyłky biały papier a każdą paczkę przewiazałam kolorową wstążką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne te wzorki ! trafiają w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięęęęęękne! Moje angielskie prezenty i kartki już pojechały, a druga tura też przede mną... Może po myciu okien? I zgadzam się ze Świętami - też oszalałam tegorocznie. I jeszcze ten wczorajszy śnieg, jupiiiii!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wooow fantastyczny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny pomysł !

    zapraszam do siebie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysł na ten papier własnej produkcji, czy jesteś leworęczna?? bo zauważyłam, że trzymasz nożyczki w lewej ręce... ja też jestem "lewuskiem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, że też ktoś się dopatrzył :)) jestem leworęczna i to na całego, tzn. piszę, tnę, jem, piję, no wszystko :) w takim razie przybijam piątkę - oczywiście lewą :D

      Usuń
  14. Uwielbiam tak pakować prezenty...Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!