wtorek, 10 grudnia 2013

Na tropie dobrych pomysłów. Pierwszy post Świąteczny.

Nie da się ukryć, że Świąteczna atmosfera się zagęszcza. Uwielbiam ten czas przygotowań, oczekiwania, planowania. W sklepach znajdziemy mnóstwo pięknych ozdób, które pozwolą stworzyć cudowny klimat w naszym domu. Jednak ja, tak jak zdecydowana większość z Was, lubię stworzyć coś sama. Według mnie te często z pozoru nieidealne rzeczy tworzą właśnie idealną atmosferę. Sprawiają, że Święta są jeszcze bardziej osobiste, bliskie, nasze. Możemy zatrzymać je dla siebie, obdarować bliskich, czy podzielić się swoją pracą, w którą włożyliśmy wiele serca, z kimś innym. Ja chciałabym podzielić się z Wami kilkoma pomysłami na Świąteczne ozdoby. Pewnie wielu z was doskonale je zna i praktykuje, ale być może kogoś zainspirują, przywołają uśmiech, czy po prostu obejrzy je z czystej ciekawości :-)

W tym roku zaczęłam od ozdób z masy solnej. To moje pierwsze w życiu takie ozdoby, więc proszę o Waszą wyrozumiałość. Reniferki, to wdzięczny motyw, a pomalowanie ich ograniczyłam do minimum.



W trakcie malowania...



suszą się...



A w kolejce czekają jeszcze serduszka z masy solnej, ale nie będę zamęczać Was widokiem krzywych serduszek (lepiłam je ręcznie, bez foremek).
Moje reniferki pewnie ozdobią choinkę, a być może powędrują też do bliskich jako dodatek do prezentu.


Następne będą ozdoby uszyte z materiału, czyli coś w czym się czuję o niebo lepiej...:-)



Judyta.




36 komentarzy:

  1. Piękne! Niby takie proste, a bardzo efektowne. I genialny dodatek do prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! reniferki wymiatają po prostu!!!! Słodkie są maksymalnie, pomimo, że z masy solnej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, lubię takie minimalistyczne trochę 'skandynawskie' wzornictwo :) moje reniferki są wprawdzie z filcu, ale też są białe z niewielkim dodatkiem czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. a właśnie dotarły do mnie książki od Ciebie:) są świetne dziękuję! I w najbliższym czasie będę działać dalej:)

      Usuń
  5. Super, ja też właśnie jestem "w masie solnej". Czekam, aż wyschną moje "arcydzieła";) A Twoje renifery są bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czadowe :) a serduszka śliczne, nie gadaj! masa solan jest super :P przed nami też zabawa tym towarem ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wam za tak miłe słowa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne! ja nie robiłam nigdy nic z masy solnej :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne :)
    Niestety mnie talentem do tego typu rzeczy nie obdarowano, a szkoda, bo chętnie bym coś zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Renifery superaste:)))
    Ja planuję robić ozdoby z masy solnej w weekend z Mikim, zobaczymy o z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. No i już wiem co będę robić w weekend :)))) reniferki CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniferki bajera ! Brakuje mi tylko Rudolfa, może by któregoś podmalować ? :D

    No i nabrałaś mnie w pierwszej chwili, że świątecznie również ściany w pokoju machnęłaś w gwiazki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie o Rudolfie zapomniałam! :))

      aż tak świątecznie jeszcze nie zaszalałam :D

      Usuń
  13. u nas też z masy solnej ozdoby królują:) tylko choinki wciąż brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też choinki brak jeszcze :) trzeba w najbliższych dniach się zaopatrzyć:))

      Usuń
  14. przecudne reniferki :) wyglądają naprawdę rewelacyjnie i mają w sobie duuużo świątecznego klimatu :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Judyta, renifery są fantastyczne:) naprawdę! jestem pod ich wrażeniem:) podoba mi się faktura na brzuchach i czerwień na rogach oraz kopytach.

    http://www.alelarmo.blogspot.com/ dla Mam. o Mamach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! Tą fakturę na brzuchach odbiłam koronką na etapie lepienia i miałam nadzieję, że coś będzie widać :))

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. taki śnieg, to ja lubię, klimat tworzy, ale jak za oknem zimno to...brrrr :)))

      Usuń
  17. Jezu jakie piękne!!!!:)

    Zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne :)))) coraz bliżej święta i śnieg zaczął widzę padać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne:)
    Ja się jutro biorę za masę. Zapraszam Ciebie pod nowy adres:) www.mylittlemadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam zabawy z masa solna :) mojego malenstwa jeszcze nie ma na swiecie ale jak bedzie na tyle duze zeby cos moglo samo robic zaraze go ta pasja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!