sobota, 11 stycznia 2014

PROJEKT SAMO_SIĘ tydz. 8

Na początku muszę się do czegoś przyznać. Przegapiliśmy jeden tydzień. Tak się cieszyłam, że w grudniu ze wszystkim dałam radę, że ralizowałam. Aż tu przyszedł styczeń i okazało się, że mam mniej czasu niż przed Śwętami. Na dodatek termin przegapionego tygodnia był przedłużony, a u nas i tak nici. Za to już wracamy z PROJEKTEM i w tym tygodniu zabieramy się za temat "zmieniamy prespektywę".




Postanowiliśmy spojrzeć na świat - a dokładniej pokój - z różnej perspektywy...

A to zmniejszaliśmy pole widzenia:




A to ograniczaliśmy pole widzenia:



A to powiększaliśmy pole widzenia:




Dość już tego podglądania, kiedy na świat patrzę!



Ciężko nawet pokazać jak zmieniała się prespektywa, bo w obiektywie niewiele się obraz różni, ale jeśli pokusicie się o zrobienie tego sami, to przekonacie się, że to działa!



Przypominam też o konkursie z okazji Dni Babci i Dziadka, zapraszam do udziału!






Judyta.







14 komentarzy:

  1. Moja Pati już poleciała robić sobie taką tubę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka prosta zabawka a tak trudna na nią wpaść!
    dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. My się trochę bawiliśmy, zdjęć żadnych...ale może coś uda mi się jeszcze zrobić...:P
    U nas poszły w kąt dwa tematy projektu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt super! A tydzień jeden w tą, drugi w tamtą, oj tam oj tam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawsze wyjdzie tak , jak się planuje i nic z tego powodu się nie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze wypróbować, na zdjeciach wygląda ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!