czwartek, 30 stycznia 2014

SPOTKANIE BLOGUJĄCYCH MAM z MAMA SILESIA...organizacyjnie

Mamy. Na początku muszę napisać, że jestem niezwykle miło zaskoczona Waszym zainteresowaniem. Bardzo się cieszę, że tak wiele z Was ma ochotę poznać się w realnym świecie i miło spędzić czas. To niezwykle motywujące do działania i mamy nadzieję podołać Waszym oczekiwaniom :-).

Nie wiem dlaczego do tej pory nie wspomniałam Wam o wspaniałej osobie, którą jest Ewa Mońka - Brafitterka z Bielisja. To współorganizatorka naszego spotkania, kobieta orkiestra, której słowo "działać" to chyba drugie imię. Już teraz dziękuję Ci za ogromne wsparcie! Informacja o Twojej wspaniałej osobie, po prostu się światu należy! :-)

Na potrzeby "SPOTKANIA... " zostało utworzone wydarzenie na facebooku. Serdecznie Was zapraszam do śledzienia wszystkich nowości. Tam najszybciej będą pojawiać się wszelkie informacje. Wystarczy kliknać w link ponieżej:


Kto jeszcze nie widział nowego baneru, to zamieszczam i tutaj, jak widać grono naszego wsparcia powiększa się, a to jeszcze nie koniec :-)






Miłego dnia!





Judyta.




10 komentarzy:

  1. Judyta, fantastyczny pomysł i (zapowiada się, że) realizacja jeszcze lepsza!! Żałuję, że nie dołączę, ale trzymam kciuki szalenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki by wszystko się udało! szacun, że się podjęłaś organizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za spotkanie. Nabrałam ochoty na spotkanie, oj nabrałam... ale niestety za daleko. Pozdrawiam:) Wczoraj wysłałam lalę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że masz daleko...a za lalę pięknie dziękuję, bo właśnie dotarła i jest cudna! Pozdrawiam Cię gorąco!

      Usuń
  4. No i dupa, dupa, dupa... Ja ciągle nie mogę odżałować że tym razem się nie spotkamy (nie mniej jednak rodzić na spotkaniu blogerek było by słabo :). Na pewno będzie cudnie, trzymam kciuki żeby wszystko wyszło tak jak zaplanowałaś! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja trzymam kciuki za Ciebie i Milly! To już tak blisko!:)

      Usuń
  5. Judyta powiedz mi czy aktualizujemy baner na blogach za każdym razem :) Bo niedługo dojedzie do tego, że trzeba będzie to robić 10x dziennie tak szalejesz :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi nie trzeba :) wystarczy ten pierwszy, żeby tylko wieść się rozniosła :)
      pozdrawiam Cię!

      Usuń
  6. łooo, ale fajnie! Cieszę się, że będzie takie spotkanie i mam nadzieję, że nie będzie ono ostatnim! Śledzę zmiany i zaczytuję się w blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bеlieve you hawve carried outt a fantastic job with this content - so much inn fасt, I have shared it with
    my online social network. Keep thiѕ up.

    my site total vapor e liquid - -

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad!